صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

گروه فرهنگی ــ معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌شمالی گفت: در این شرایط نباید کوچکترین سخن از احساس ناامیدی در جامعه بزنیم بلکه باید امید را به جامعه تزریق کنیم.

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حیاتی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، روز گذشته، 21 مرداد در نشست خبری بیست‌ودومین جشنواره تولیدات صدا و سیما در استان با اشاره وجود همدلی‌های بسیار در بین مردم خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در این استان همدلی و همراهی بسیاری وجود دارد که می‌تواند کارها را مرتفع‌تر و مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.

وی ادامه داد: استان از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و امیدواریم این جشنواره فرصتی برای سرمایه گذاری در خراسان‌شمالی باشد.

حیاتی با اشاره به اینکه این جشنواره بیش از یک هزار مهمان دارد، گفت: این جشنواره با صرفه‌جویی بسیار و تأکید بر برپایی ساده آن در حال برگزاری بوده، بر همین این اساس تعداد مهمانان به ۷۰۰ نفر رسیده است.

حیاتی با بیان اینکه مقرر است این جشنواره با استفاده از اعتبارات ملی برپا شود، بیان کرد : برای این مهم دو میلیارد تومان باید اختصاص یابد که هنوز این مهم محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره فرصت بی نظیری بوده تا خراسان‌شمالی را در مسیر توسعه قرار دهد، افزود: برای برپایی باشکوه این جشنواره در همه شهرستان‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

حیاتی با تأکید بر اینکه در این برهه از زمان باید امید را به جامعه پمپاژ کنیم، بیان کرد: در این شرایط نباید کوچکترین سخن از احساس ناامیدی در جامعه بزنیم.

وی با تأکید بر لزوم هم‌افزایی و همدلی در این موقعیت، بیان کرد: دشمنان مجد و اعتلای ما را نشانه گرفته‌اند که باید ایستادگی و مقاومت را پیشه کنیم.

قربانی جم، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌شمالی نیز در این جلسه با بیان اینکه جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها می‌تواند نقطه عطف تولیدات صداو سیما باشد، اظهار کرد: این جشنواره به قامت ۱۵ ساله استان ظرفیت‌های خراسان‌شمالی را معرفی می‌کند.

وی بیان کرد: این رویداد فرهنگی با حضور ۲۰ خبرنگار ملی، ۳۰۰ برنامه ساز و ۴۰ خبرنگار استانی و داوران برجسته پوشش داده می‌شود.

قربانی‌جم با بیان اینکه کمیسیون‌های شش گانه در این جشنواره برگزار می‌شود، اظهارکرد: در این کمیسیون‌ها کارگاه‌های آموزشی و اهدای جوایز در بخش‌های مختلف جشنواره انجام می‌شود.

وی اعلام کرد: این جشنواره در شش بخش خبر، پژوهش، شعر و موسیقی، فضای مجازی و تلویزیون برپا می‌شود.

قربانی‌جم یادآورشد: این جشنواره از روز جمعه ۲۵ مرداد ماه جاری افتتاح و به مدت سه روز ادامه دارد و هر شهروند می‌تواند در این جشنواره نقش آفرین باشد.
انتهای پیام