صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۴۷۵۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۸

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) خراسان‌جنوبی گفت: ۲۲۰ کیلوگرم گوشت قرمز گرم به ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریال از تعدادی از خیران و نیکوکاران عضو مؤسسه اهدا و بین ۱۵۰ خانواده و هر خانوار به میزان ۱۵۰۰ گرم توزیع شد.

رقیه احمدی، مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: در راستای کمک به مستمندان و همزمان با عید سعید قربان و اجرای طرح قربانی مشارکتی این مؤسسه خیریه و ارسال گوشت‌های قربانی از سوی خیران در این روز به مؤسسه خیریه هزینه 15 رأس گوسفند از خیران و نیکوکاران دریافت و پس از ذبح در کشتارگاه به میزان 220 کیلوگرم به صورت گوشت قرمز گرم خانواده‌های تحت پوشش این مؤسسه توزیع شد.

وی بیان کرد: این میزان گوشت قرمز گرم به ارزش ریالی 200 میلیون ریال از تعدادی از خیران و نیکوکاران عضو مؤسسه اهدا و بین 150 خانواده و هر خانوار به میزان 1500 گرم توزیع شد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) خراسان‌جنوبی یادآور شد: با توجه به پخت غذای گرم برای روز عید سعید غدیرخم و توزیع در بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این مؤسسه بخشی از گوشت‌های جمع‌آوری شده به مصرف غذای گرم این روز اختصاص می‌یابد.

احمدی اظهار کرد: برای حفظ شان و شخصیت و تکریم خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این موسسه توزیع گوشت قرمز گرم از سوی مددکاران در محل اقامت آن‌ها انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه استقبال نیکوکاران و خیران از کمک‌های مرتبط در روز قربان بسیار خوب است و امیدواریم این حرکت در سال‌های آینده نیز افزایش یابد.

مدیرعامل مؤسسه خیریه قمر بنی‌هاشم(ع) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در این مؤسسه در طول سال انجام مراسمات عقیقه، ذبح گوسفند و مرغ، قربانی و پخت غذای نذری را برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه انجام و افراد درصورت تمایل می‌توانند در این زمینه کمک‌های خود را به شماره کارت 5892101217130232 نزد بانک سپه واریز و یا با شماره گیری *6655*724000# در این امور خیرخواهانه مشارکت کنند.
انتهای پیام