صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۴۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

گروه اجتماعی ــ فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد گفت: امروز مهمترین وظیفه جوانان انقلابی و بسیجیان غیور، ورود به رشته‌های متفاوت علمی و کشف و اختراع و ابتکار و دست یافتن به قله‌های رفیع دانش است.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عرشیان، فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد 23 مردادماه در نشست علمی، پژوهشی پایگاه‌های بسیج حوزه شهدای اداری اظهار کرد: علم و فراگیری دانش از تأکیدات دین مبین اسلام در قرآن و احادیث و روایات اهل بیت(ع) است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

وی بیان کرد: علم، دانش و تحقیق و پژوهش، مهمترین عامل موفقیت و تعالی فرد در جامعه است که شکوه و عزت و سربلندی را برای شخص به ارمغان می‌آورد و سربلندی دنیا و آخرت را به همراه دارد.

این مقام مسئول افزود: در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب نیز که مطلع جدیدی را به روی مردم ایران ترسیم کرد، از علم و دانش به عنوان وسیله عزت و قدرت یاد شده است.

وی با اشاره به سیطره دنیای غرب بر کشورهای عقب افتاده و جهان سوم، اظهار کرد: عقب‌ماندگی کشورهای کمتر توسعه یافته و علم و دانش کشورهای غربی باعث شده تا غرب بتواند از کشورهای جهان سوم برای افزایش ثروت و نفوذ خود بهره گیرد.

فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد گفت: امروز باید با تکیه بر علم و دانش، گذشته را جبران کرد و آینده ای درخشان برای کشور ساخت.

وی تأکید کرد: بسیجیان باید سرآمد علم اندوزی در کشور باشند و همچون یک جهاد و مبارزه بی امان و بی وقفه، انقلاب عظیم علمی و پژوهشی در کشور راه بیاندازند.

عرشیان گفت: شهدای علمی و هسته‌ای کشور، الگوهای عملی بسیجیان در کسب علم و معرفت هستند که باید با تأسی به این بزرگواران از مرزهای علم و دانش در جهان عبور کرد و سرآمد دانش روز در جهان شد.

انتهای پیام