صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۵۳۵۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

گروه فرهنگی ــ هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت امام علی‌النقی(ع)، جشن میلاد دهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در حرم رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، اظهار کرد: در ایام میلاد امام دهم شیعیان، برای زائران و مجاورانی که در این شب‌ها و روزها برای عرض شادباش به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شوند، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: برنامه روز ولادت ساعت 11 به همراه سخنرانی حجت‌الاسلام‌و‌‌المسلمین سیدحسین حسینی‎قمی و مدیحه‌سرایی رضا قانع و کاظم غلامشاهی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مدیحه‌سرایی ذاکران اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع)، قرائت زیارت جامعه کبیره، بیان احکام، قرائت ادعیه و اقامه نماز جماعت از برنامه‌هایی است که در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در این ایام برگزار می‌شود.

شریعتی‎نژاد عنوان کرد: ویژه‌برنامه شام میلاد امام دهم شیعیان از ساعت 18 تا 22 در صحن جامع رضوی تدارک دیده شده است که در آن حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان به سخنرانی و آقایان محمدرضا طاهری، ابراهیم احمدی و سیدهاشم وفایی به مدیحه‌سرایی، سرودخوانی و شعرخوانی می‌پردازند.

انتهای پیام