صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۵۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از مازندارن، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز، 26 مردادماه ضمن تبریک دهه ولایت و امامت در جمع خبرنگاران بر اجرای طرح افق در روز عید غدیر در امامزادگان شاخص تأکید کرد.

وی افزود: به مناسبت عید سعید غدیر، جشن گلریزان با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در روز عید غدیر خم در امامزادگان استان برگزار می‌شود.

وی افزود: خیّران برای آزادی زندانیان غیرعمد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق بانک مسکن شماره کارت ۸۰۰۱‏-۸۰۰۱‏-۲۳۱۳‏-۶۲۸۰، شماره حساب: ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و شماره شبا: ۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷IR به نام سازمان اوقاف و امور خیریه (حمایت از آزادی زندانیان) واریز کنند.

حیدری تصریح کرد: برنامه گلریزان با توجه به دستور موکد نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور همزمان با سراسر کشور در روز عیدغدیر خم در امامزادگان استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این طرح شامل زندانیان متأهل و فاقد جرائم فساد اخلاقی، اعتیاد و جرایم غیرعمد مالی است و زندانیانی که مرتکب جرایم غیرعمد مالی تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان شده و از سال ۱۳۹۰ در زندان به سر می‌برند آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازخواهند گشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه، اجرای این طرح موجب بازگشت آرامش به خانواده زندانیان آزاد شده، خواهد شد، گفت: پس از اجرای طرح مرحله اول آزادی زندانیان نیازمند مقدمات اجرای دومین بخش این طرح آغاز خواهد شد.

وی افزود: مشارکت مؤسسات امور خیریه و رفع نیازهای منطقه‌ای نیازمندان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود آستان مقدس امامزادگان و ارائه خدمات معیشتی، حمایت از بیماران خانواده‌های نیازمند و کمک به امر تسهیل ازدواج ایتام و افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست از دیگر برنامه‌ها و اهداف اوقاف و امور خیریه مازندران محسوب می‌شود.
انتهای پیام