صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۵۶۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
در کهگیلویه‌وبویراحمد؛

گروه فرهنگی ــ مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: کتاب ارزش فرهنگی یا اقتصادی که درآمدی بر تقابل‌های شناختی اقتصاد است، از سوی حوزه هنری استان چاپ شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اسحاق آقایی، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 26 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کتاب تلاش دارد که منبع مطالعاتی مناسبی برای ورود آگاهانه جامعه هنری کشور به مبحث اقتصاد فرهنگ و هنر باشد.

وی افزود: هنرمندان، مخاطبان، پژوهشگران، مدیران، برنامه‌ریزان، کنشگران رسانه‌ای و دیگر افراد جامعه می‌توانند مخاطبان این کتاب باشند و از این کتاب استفاده کنند، ضمن اینکه نویسندگان این کتاب، حسین خلیلی و وحید شاکر هستند.

مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این کتاب با حمایت واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان چاپ شده، اضافه کرد: کتاب با تیراژ یکهزار و 100 جلد و از سوی انتشارات آناپنا به چاپ رسیده است.

آقایی بیان کرد: متن این کتاب شامل تعاریف شناختی ارزش و بازشناسی مفاهیم کارکردی فرهنگ و اقتصاد از زوایا و دیدگاه‌های مختلف است.

وی  با بیان اینکه در این کتاب، پرسش بنیادی ارزش فرهنگی یا اقتصادی به عنوان یک مسئله شناختی بررسی شده است، افزود: حوزه هنری تلاش می‌کند که در این واحد، مباحث تخصصی مربوط به فرهنگ و هنر را به مخاطبان ارائه دهد.

آقایی یادآور شد: رصد، آموزش، رویش و پایش نسلی از جوانان متعهد با تولید محتوای غنی برآمده از فرهنگ انقلاب اسلامی از اهداف حوزه هنری است.
انتهای پیام