صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۵۹۲۷
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: آزادگان با استقامت بی‌نظیر خود، پیام عزت ایران را به جهانیان مخابره کردند.

به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد صبح امروز در دیدار با عبدالرسول میرفلاح و محمدحسین هدایتی مقدم از آزادگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: آزادگان با استقامت بی نظیر خود، پیام عزت ایران را به جهانیان مخابره کردند.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی که فکر می‌کرد از طریق شکنجه‌های روحی و روانی بر جوانان آزاده ما چیره خواهد شد، با مشاهده عزم راسخ آنان ناامید شد.

آیت‌الله ناصری بیان کرد: اگر آزادگان توانستند در برابر شکنجه‌های ناجوانمردانه رژیم بعث مقاومت کنند، حاصل ایمان و اعتقاد راستین به اسلام و انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه یزد تاکید کرد: ما امنیت و آسایش امروز را مدیون ایثار و جان فشانی شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم و وظیفه همه ماست که قدردان آنان باشیم.

وی افزود: آزادگان متحمل رنج و مشقت شدند تا اسلام و انقلاب اسلامی استوار بماند و ما نباید اجازه دهیم حاصل زحمات آنان از بین برود و استقلال و امنیت کشور آسیب ببیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: مسئولان و مردم باید با ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بین جوانان از اصل نظام جمهوری اسلامی حراست کنند.

انتهای پیام