صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۶۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

گروه سیاسی ــ امام جمعه بجنورد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان به شدت از وضعیت حجاب و پوشش برخی از زنان در استان انتقاد کرد و گفت: چرا لباس‌های غربی نامناسب با فراوانی زیاد در بازار وجود دارد؟‌

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد، امروز، اول شهریور، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به وضعیت حجاب در استان، گفت: امروز بازار و لباس پوشیدن مردم نوعی از تلاش‌های دشمنان در تهی کردن فرهنگ دینی از درون است.

وی از مانتوهای موجود در بازار به شدت انتقاد کرد و گفت: این نوع پوشش در شأن زن ایرانی نیست.

یعقوبی با بیان اینکه مسئولان منشأ این مسئله را که همانا کارگاه‌های تولیدکننده این عوامل فساد هستند، نمی‌بینند، افزود: چرا باید زنان مسلمان برای یافتن یک مانتوی اسلامی بازار را زیر و رو کنند و کمتر پیدا کنند.

وی با اشاره به ورود دشمن از این راه برای تهی کردن انقلاب از درون، گفت: حجاب مسئله شرعی و قانونی است و نباید از کنار آن بی‌تفاوت عبور کرد.

وی با اشاره به نشانه رفتن غیرت مردان و حیای زنان در هجمه فرهنگی دشمنان، افزود: اگر دشمن این دو چیز را از مردم ما بگیرد دیگر نمی‌توان کاری کرد.

یعقوبی با اشاره به حضور جوانان جهادگر در خراسان‌شمالی، گفت: جوانان از نقاط دور و نزدیک در مناطق محروم استان برای جهاد و محرومیت‌زدایی حاضر شده‌اند و علاوه بر تلاش برای رفع مشکلات به خودسازی می‌پردازند که مدیران نیز باید این جهادگران را یاری کنند.

انتهای پیام