صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۷۰۲۲
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

گروه اجتماعی ــ استاندار ايلام گفت: هفته دولت، فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم است.

به گزارش ایکنا از ایلام، پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام امروز دوم شهریورماه به‌مناسبت هفته دولت به این شرح است: 
 
تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور بزرگ‌مردانی است که خدمتگزاری را در خدمت بی‌منت و خلوص نیت به مردم و برای مردم در عمل معنا کرده‌اند. در این مسیر شهیدان رجایی و باهنر به حق تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم بودند.
 
از این رو هفته دولت ضمن اینکه فرصتی ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان اركان مختلف دولت با شهدای گرانقدر به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر است زمانی مناسب نیز برای تبیین خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی و گزارش کار دولت به آحاد مردم، تقویت همه‌جانبه وحدت و همدلی و نیز توسعه تأثیرگذار مشارکت مردم در برنامه‌های کلان و اساسی دولت به‌شمار می‌‌رود.
 
لازم است مسئولان و مدیران دولتی با الگوگیری از ویژگی‌های انسانی، اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید را به نحو احسن در دستور كار خود قرار داده و در راه تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی كوشا باشند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و عرض تبریك هفته دولت و روز كارمند، از تلاش‌ها و خدمات صادقانه و بی‌منت همه اعضای خانواده دولت به خصوص مسئولان و كاركنان دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در استان ایلام و شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه تقدیر و تشكر می‌كنم و از درگاه خداوند متعال موفقیت دولت تدبیر و امید را ظل توجهات حضرت ولیعصر‌(عج) در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.
انتهای پیام