صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۷۴۶۱
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی هدف از اجرای طرح پارلمان مشورتی بانوان را مشارکت بیشتر بانوان در مسائل اجتماعی و سیاسی عنوان کرد و گفت: تقویت توانمندی‌های بانوان، نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف و ارائه راهکارهای حل مسائل از مهم‌ترین اهداف پارلمان مشورتی زنان است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، پریسا علیلو، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی، ظهر امروز، ۳ شهریورماه، در نشست پارلمان مشورتی بانوان استان، اظهار کرد: تقویت توانمندی‌های بانوان، نقش‌آفرینی زنان در عرصه‌های مختلف و ارائه راهکارهای حل مسائل و مشکلات زنان در شهرستان‌های استان از مهم‌ترین اهداف پارلمان مشورتی زنان است.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی سومین استان کشور در تشکیل پارلمان مشورتی زنان است، ادامه داد: پارلمان مشورتی از طرف امور زنان و خانواده به‌صورت مجمع عمومی کلید خورده است.

علیلو هدف از اجرای طرح پارلمان مشورتی بانوان را مشارکت بیشتر بانوان در مسائل اجتماعی و سیاسی عنوان کرد.

وی افزود: این پارلمان مشورتی در ۱۷ شهرستان‌ آذربایجان غربی فعالیت خود در آغاز کرده است و پارلمان مشورتی بانوان در تمام شهرستان‌های استان تشکیل شده و جلسات آن به‌صورت مستمر برگزار می‌شود و از طریق این پارلمان، مطالبات بانوان استان به‌صورت نظام‌مند پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام