صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۷۶۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت برگزار خواهد شد، گفت: سخنران مراسم رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خواهد بود.

به گزارش ایکنا از گیلان،‌ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز،‌ 4 شهریورماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به توهم دشمنان نظام در طول چهل سال عمر باعزت انقلاب اسلامی برای تضعیف و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: هدایت‌های پیامبرگونه امام راحل(ره)، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم و آثار خون پاک رجایی‌ها و باهنرها، توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی‌ دشمنان را با شکست مواجه کرده است.

وی جنایت تروریستی هشتم شهریورماه سال 1360 را یکی از اقدامات ضد حقوق بشری دشمنان انقلاب اسلامی برای براندازی نظام دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر آماج کینه‌توزی دشمنان نظام قرار گرفتند و به شهادت رسیدند، اما نام و یاد آنان در اذهان ملت مسلمان ایران برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ایران اسلامی را بزرگترین قربانی تروریسم دولتی در جهان دانست و اظهار کرد: مردم انقلابی ایران هرگز چهل سال جنایات آمریکا و خیانت‌ها ایادی داخلی آن همچون منافقان را علیه انقلاب اسلامی فراموش نخواهند کرد.

اشجری با بیان اینکه هفته اول شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است، تصریح کرد: از هفته دولت برای بازگویی ماهیت جنایت‌کارانه آمریکا و تبیین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌برداری شود.

وی با تشریح شاخص‌های دولت اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر را الگوی شایسته، مکتبی و متعهد دولتمردان دانست و افزود: شهیدان رجایی و باهنر تا لحظه شهادت به عهد الهی خود با معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیمان آسمانی خویش با مردم مسلمان ایران وفادار ماندند.

دولت تراز انقلاب اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌های ایثار، ساده‌زیستی، خدمتگزاری صادقانه و اطاعت‌پذیری از ولایت نام برد و ادامه داد: مدیران و مسئولان امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی سیره شهدای انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اشجری با بیان اینکه سیره شهیدان رجایی و باهنر عیار سنجش و ارزیابی عملکرد مدیران و مسئولان امروز کشور است، گفت: دولت تراز انقلاب اسلامی باید در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارد و زمینه ایجاد تمدن نوین اسلامی و مقدمات ظهور حضرت مهدی(عج) را فراهم کند.

وی تحریم‌های ظالمانه شیطان بزرگ را نشانه عجز و ناتوانی استکبار جهانی در برابر قدرت مقاومت و وحدت ملت ایران دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی با ترفندها و دسیسه‌های شیطانی خود به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان نظام است تا با اجرای سناریوی در هم شکستن روح مقاومت و ایستادگی ملت ایران به خیال خام فروپاشی نظام اسلامی برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حضور پرشور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی و حمایت همه‌جانبه از ولایت فقیه را علت اصلی عصبانیت استکبار جهانی دانست و عنوان کرد: احیای روحیه انقلابی شهیدان رجایی و باهنر در مدیران، مسئولان و همه اقشار جامعه، رمز عبور موفق از شرایط سخت اقتصادی کنونی است.

اشجری رویکرد جدید دستگاه قضا را منطبق با توصیه‌های راهبردی مقام معظم رهبری و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب دانست و یادآور شد: مبارزه جدی با فساد اقتصادی و توجه به وضعیت معیشتی جامعه از مطالبات به‌حق مردم است.

وی با بیان اینکه مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز هشتم شهریورماه در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار خواهد شد، گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا خواهد بود.

انتهای پیام