صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۷۷۲۳
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

گروه اجتماعی ــ مسئول سابق هیئت رزمندگان اسلام استان فارس از فعالیت ۱۷ هیئت رزمندگان اسلام در این استان طی ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: در ایام اربعین در مدخل‌های ورودی و خروجی هر منطقه تحت نفوذ هیئت رزمندگان اسلام در فارس موکب‌هایی مستقر می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، لطف‌الله حقیقی، مسئول سابق هیئت رزمندگان اسلام استان فارس امروز، 4 شهریورماه در مراسم تودیع خود به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این هیئت پرداخت و گفت: 17 هیئت رزمندگان اسلام از استان فارس در ایام اربعین امسال دارای موكب هستند.
وی افزود: تاكنون در كشور 2 هزار و 500 موكب از ایران برای ایام اربعین نام‌نویسی كرده‌اند كه به احتمال زیاد این تعداد تا آن زمان به 2 هزار و 800 موكب برسد.
حقیقی با بیان اینكه در هیئت رزمندگان اسلام بیش از 100 موكب در ایام اربعین فعالیت خواهند كرد، گفت: بنا شده است كه در ایام اربعین در مدخل‌های ورودی و خروجی هر منطقه تحت نفوذ هیئت رزمندگان اسلام در فارس موكب‌هایی استقرار داده شوند.
مسئول سابق هیئت رزمندگان اسلام استان فارس بیان كرد: این هیئت هم‌اكنون در استان فارس دارای 59 هیئت مركزی، 42 هیئت جوانان عاشورایی و 30 هیئت بانوان است و در استان فارس حداقل 125 هیئت قوی و موفق داریم.
وی با تصریح اینكه امورات انقلاب و اهل بیت(ع) توسط هیئتی‌ها انجام می‌شود، گفت: در سالی كه گذشت هیئت رزمندگان اسلام در استان فارس رویكرد جوان‌گرایی را در پیش گرفت به طوری كه تمام مسئولان این هیئت دارای یك معاون اجرایی جوان هستند.
حقیقی با اشاره به وقوع سیل در اوایل سال جاری نیز گفت: در آن ایام اعضای هیئت رزمندگان اسلام برای كمك به مردم ورود پیدا كردند به طوری كه تنها در شهر خفر، دستگاه خبازی این هیئت با پخت روزانه 5 هزار تا 10 هزار قرص نان فعالیت می‌كرد.
مسئول سابق هیئت رزمندگان اسلام استان فارس با بیان اینكه امروز هر هیئت حداقل 10 میلیون تومان به سیل‌زدگان كمك كرده است، گفت:‌همچنین گروه‌های جهادی هیئت رزمندگان استان فارس نیز برای بازسازی به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند.
انتهای پیام