صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۸۱۴۷
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

گروه اجتماعی ـ معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: امسال جشن عاطفه‌ها با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» به‌صورت دومرحله‌ای در شهریور و مهرماه برگزار می‌شود.

غلامرضا صیاد زاده، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها هر ساله در آستانه آغاز سال تحصیلی در جهت کمک به دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود که در این راستا از طریق منابع دولتی و کمک‌های مردمی پوشاک و لوازم التحریر به کلیه دانش‌آموزان نیازمند اعطا می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان بابیان اینکه برگزاری جشن عاطفه‌ها یکی از برنامه‌های این نهاد برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند است، گفت: امسال این جشن با شعار «با رنگ مهر، رویایی را بسازیم» به‌صورت دومرحله‌ای در شهریور و مهرماه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: امسال نیز همچون سنوات قبل جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار خواهد شد، مرحله اول پیش از بازگشایی مدارس در اماکن عمومی شهر و مصلی‌های نماز جمعه استان و مرحله دوم پس از آغاز سال تحصیلی در سطح مدارس برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: مرحله اول این جشن امسال 7 و 8 شهریور ماه برگزار می‌شود که مردم نیکوکار همدان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق 50 پایگاه این نهاد که در میدان‌ها و چهارراه‌های اصلی شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه بر پا می‌شوند به دست دانش آموزان نیازمند برسانند.
صیادزاده، مشارکت فعال دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها را تمرینی برای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و نهادینه کردن فرهنگ انفاق در میان آن‌ها عنوان کرد و گفت: مرحله دوم این رویداد بزرگ مهر و عاطفه، 10 مهرماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل گرانی کاغذ توزیع پاکت در میان دانش آموزان انجام نخواهد شد، گفت: کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده در مدارس در جشن عاطفه‌ها، توسط همان مجموعه برای دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس و یا دانش‌آموزان مدارس محروم شهر هزینه می‌شود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گفت: کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده در جشن عاطفه‌های سال 97، در مجموع ۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان بود که این رقم نسبت به سال گذشته خود رشد ۳۱ درصدی داشته است.
انتهای پیام