صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۸۴۷۱
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

گروه مسابقات ــ مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن فجر برگزار شد و از نفرات برتر دو بخش بزرگسال و نوجوان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایکنا؛ مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن فجر شب گذشته ششم شهریورماه در سالن آمفی تئاتر مسجد فومنی و با حضور برگزیدگان و برگزار کنندگان این مسابقات برگزار شد.
در ابتدای این مراسم و پس از طنین انداز شدن سرود ملی کشورمان، حسین موسی زاده، فرمانده حوزه مقاومت بسیج 307 امام سجاد(ع) به بیان توضیحاتی در مورد این مسابقات پرداخت.
وی همچنین خاطراتی از شهید مدافع حرم «محمد کامران» که این دوره از مسابقات یادواره این شهید والامقام است، را برای حاضران در این مراسم تعریف کرد. در ادامه نیز با اهدای هدیه و لوح یادبود از خانواده این شهید مدافع حرم تجلیل شد.
در بخش دیگری از این مراسم سیدمهدی سیف، پیشکسوت قرآنی کشورمان به بیان توصیه‌ها و همچنین نکات آموزشی کوتاهی در مورد حفظ قرآن کریم پرداخت. تشریح شیوه‌های حفظ و استمرار آن از جمله این صحبت‌ها بود.
تلاوت «محمدرضا حاتمی» قاری نوجوان و حائز اول مسابقات اسراء بخش دیگری از این مراسم بود. حاتمی در تلاوت شورانگیز خود آیاتی از سوره‌های «مریم» و «حمد» را تلاوت کرد.
در ادامه نیز محمود معصومی، مسئول برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن فجر به بیان ارائه گزارشی از این مسابقات پرداخت و در ادامه از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.
در این مسابقات «محمدعلی تهرانی» در رده سنی بزرگسالان و «امیرحسین تقی‌پور» نیز در رده سنی نوجوانان رتبه‌های اول را کسب کردند.
دومین دوره مسابقات قرآن فجر به همت ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ره)، حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) و اداره اوقاف و امور خیریه جنوب شرق تهران در رشته‌ ترتیل و یادبود شهید مدافع حرم «محمد کامران» برگزار شد.

انتهای پیام