صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۸۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹
حجت‌الاسلام سراج:

گروه اجتماعی - امام جمعه موقت ایلام با اشاره به وضعیت خاص کشور ناشی از تحریم‌های دشمن، گفت: فعالیت و اقدامات بزرگی که در شرایط تحریم‌های کنونی انجام می‌شود در واقع نوعی ایثار است.

به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌اله سراج، امام جمعه موقت ایلام امروز هشتم شهریور ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ایلام با تبریک هفته دولت، دستاوردهای نظام را مدیون خون شهیدان رجایی و باهنر دانست و بر گرامیداشت یاد و خاطره آنها تاکید کرد.
وی افزود: شهادت این دو شخصیت در آن زمان توسط عوامل نفوذی که مورد اعتماد بودند انجام شد، در شرایط کنونی باید مراقب عوامل نفوذی در گلوگاه های اقتصادی کشور بود.
خطیب جمعه ایلام با تقدیر از مجموعه مدیریتی استان یادآور شد: مردم خوب می دانند که در شرایط کنونی و با دست خالی کارها و اقدامات بزرگی انجام شده است، امروز وضعیت اقتصادی کشور به خاطر تحریم‌های ظالمانه دشمن خاص است.
سراج اضافه کرد: نباید تنها نقاط ضعف را بیان کرد و کارهای بزرگ را با تذکر نادیده گرفت، فعالیت‌هایی که در شرایط فعلی انجام می شود در واقع نوعی ایثار است.
امام جمعه موقت ایلام با اشاره به افتتاح و پروژه‌های هفته دولت در سطح استان ایلام، گفت: بهره‌برداری از پروژه بزرگ زیرگذر رسالت شهر ایلام اقدامی بزرگ بود که به موقع به بهره‌برداری رسید .
وی خواستار کلنگ زنی زیرگذر شهید کشوری شهر ایلام از مسئولان شهرداری ایلام شد و تاکید کرد: زیرگذر رسالت تا حدودی بار ترافیکی شهر ایلام را کاهش می‌دهد که با کلنگ زنی پروژه زیرگذر شهید کشوری و بهره برداری آن بار ترافیکی کاهش قابل ملاحضه‌ای می یابد.
امام جمعه موقت ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبحث مذاکره با آمریکا ادامه داد: در نظام ما مقام معظم رهبری همانند یک دیدبان از نظام اسلامی حمایت کرده و رهبری می‌ کنند، وقتی ایشان اجازه مذاکره را ندادند دیگر جای هیچ بحثی وجود ندارد.
سراج تاکید کرد: 15 شهریورماه گام سوم برجام است، به این معنا که اگر اروپایی ها به تعهدات خود عمل نکردند ما هم باید تغییر رویه داده و شرایط داده شده خود را عملی کنیم.
وی با اشاره به آغاز بازگشایی مدارس و هزینه زیاد لوازم تحریریه و لباس دانش آموزان کم بضاعت گفت: کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت یک وظیفه شرعی است و این امر در آستانه شروع سال تحصیلی باید مورد توجه هم‌وطنان قرار گیرد.
انتهای پیام