صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۳۹۸۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح نذر آب 2 و اعزام کاروان سلامت با همکاری پزشکان و خیران داوطلب استان یزد از 11 الی 14 شهریورماه در بخش رویدر شهرستان بندرخمیر هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: در راستای طرح ملی نذر آب 2؛ کاروان سلامت جمعیت هلال احمر استان یزد متشکل از 20 نفر که شامل 5 نفر پزشک متخصص (داخلی، عفونی، اطفال، زنان و زایمان، اعصاب و روان) و پزشک عمومی، روانشناس، پرستار، ماما و نیروهای داوطلب هلال احمر استان به منظور ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان پزشکی در بخش رویدر شهرستان بندر خمیر استان هرمزگان خدمت رسانی می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طرح نذر آب ۲ با مشارکت پزشکان داوطلب و خیران به منظور ارائه خدمات بشر دوستانه، با هدف حمایت از زندگی و سلامت جامعه، برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، حمایتی و آموزشی به منطقه محروم و کم برخوردار اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه طرح نذر آب برای دومین بار و در نقاط کم‌آب کشور برگزار می‌شود افزود: هدف از این طرح رسیدگی به وضعیت معیشتی و سلامتی مردم این مناطق بوده که در این راستا هماهنگی‌هایی با مسئولان هرمزگان انجام گرفته است.

حرازی زاده بیان کرد: 300 سبد کالا که شامل اقلامی همچون برنج، قند، شکر، حبوبات، ماکارانی، روغن، سویا و رب گوجه فرنگی و ... که ارزش هر سید به مبلغ دو میلیون ریال است و اجرای طرح نیابت از دیگر خدمات بشردوستانه در این طرح خواهد بود.

وی افزود: در سال گذشته طرح «نذر آب 1» با هدف محرومیت زدایی و کمک به معیشت و سلامت مردم استان سیستان و بلوچستان با حضور 19 کاروان سلامت از سراسر کشور در 19 منطقه این استان و برنامه‌هایی مانند توزیع سبد غذایی بین نیازمندان و نصب مخازن آب شرب در مناطقی که دچار خشکسالی شده بودند اجرا شد که در طرح مذکور استان یزد در شهرستان دلگان مستقر بود.

انتهای پیام