صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۲۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

گروه اجتماعی ــ گروه ۵۰ نفره از پزشکان جهادگر با حضور در مناطق محروم نظرآباد در استان البرز به ارائه خدمات درمانی به یک هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداختند.

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، بیان کرد: همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان علی بن حسین(ع)، اردوی جهادی و درمانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله(عج) در مناطق حاشیه‌نشین و محروم شهرستان نظرآباد استان البرز مستقر شدند و مددجویان نیز از خدمات این گروه بهره‌مند شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح خدمات پزشکی در استان البرز بر اساس تشخیص پزشکان جهادی مددجویان نیازمند برای مراحل تکمیلی درمان به آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویربرداری پزشکی معرفی شدند.

این مسئول بیان کرد: پزشکان جهادگر و نیکوکار با تخصص‌های داخلی، ارتوپدی، ریه، اطفال، چشم پزشکی، زنان و زایمان، مامایی، تغذیه و روان‌شناسی از ۱۶ الی ۲۱ شهریور به مددجویان خدمات پزشکی ارائه کردند.

محمدی‌فرد گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز ۴۰۰ مددجوی این نهاد از غذای نذری این گروه جهادی بهره‌مند شدند.

یادآور می‌شود، در سال‌های گذشته گروه‌های جهادی با همکاری بسیج سازندگی و به‌صورت افتخاری، تعمیر برخی واحدهای مسکونی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز را نیز بر عهده گرفته بودند.

انتهای پیام