صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۲۰۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ‌کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت: ۴۰ نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد این استان امسال از محل کمک‌های خیران راهی سفر کربلای معلا می‌شوند.

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی با اشاره به اقدامات این نهاد در ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: کمیته امداد خراسان‌شمالی هرساله در ایام اربعین برنامه اعزام مددجویان را به کربلای معلا دارد که امسال نیز همچون سنوات گذشته این برنامه به قوت خود باقی است.
وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد به پیاده‌روی اربعین راهی شدند، افزود: امسال نیز ۷۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به این سفر معنوی و بابرکت با حمایت‌های کمیته امداد اعزام می‌شوند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی با اشاره به همکاری خیران و مشارکت‌های مردمی، گفت: هر ساله بخش زیادی از این سفرها از مشارکت‌های مردمی و خیران تأمین می‌شود.
وی به اجرای طرح زیارت نیابتی اشاره کرد، یادآور شد: خیرانی که شرایط مالی مناسب بهره‌مند اما توانایی حضور در این سفرها را ندارند می‌‌توانند با استفاده از طرح زیارت نیابتی یکی از مددجویان را به کربلا بفرستند و در این حرکت عظیم سهیم باشند.
انتهای پیام