صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۲۲۱۳
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس قرارگاه ویژه اربعین در مرز مهران با تأکید بر اینکه پروژه‌های اربعین روزانه پایش می‌شود، گفت: اپلیکیشنی در دست طراحی است که بتواند مسیر تردد زوار، مراکز خدمات‌رسان و مکان‌یابی موکب‌ها را برای زوار مشخص کند.

به گزارش ایکنا از ایلام، احمد کرمی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و رئیس قرارگاه ویژه اربعین در مرز مهران امروز، 24 شهریورماه در نشست ستاد اربعین استان ایلام از رصد روزانه پروژه‌های اربعین خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به اربعین استقبال زوار برای تردد به سمت عتبات عالیات به طرز معناداری افزایش یافته است و این نشان‌دهنده این مهم است که یک اربعین باشکوه در پیش داریم و باید تمهیدات لازم را در نیز در نظر داشته باشیم.
 
وی ادامه داد: در دهه اول محرم امسال قریب به ۲۰۰ هزار نفر از مرز مهران تردد داشتند؛ این در حالی است که این میزان در سال ۹۷ حدود ۹۰ هزار نفر بوده است و این رشدی ۱۱۰ درصدی را نشان می‌دهد.
 
رئیس قرارگاه ویژه اربعین در مرز مهران در ادامه به رشد ۳ برابری آمار خروج زائران ایرانی از مرز مهران اشاره کرد و گفت: در این مدت بیش از ۹۰ هزار زائر از مرز عبور کرده‌اند در حالیکه در سال گذشته این آمار ۲۷ هزار نفر بوده است.
 
کرمی در ادامه از دستگاه‌های خدمات‌رسان و بخش خصوصی خواست جهت استاندارد‌سازی و خدمات رفاهی تلاش داشته باشند.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در این راستا و جهت ارائه سرویس بهتر به زوار، اپلیکیشنی در دست طراحی است که بتواند مسیر تردد زوار، مراکز خدمات‌رسان، مکان‌یابی موکب‌ها و ... را برای زوار مشخص کند.
 
منبع: ایسنا
 
انتهای پیام