صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۲۵۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

گروه اجتماعی ـ مسئول سابق بیت‌الاحزان شعبه شهرك فتح‌المبین داراب از برپایی موكب این مؤسسه در ایام اربعین امسال طی روزهای 10 تا 20 صفر در عراق خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، اصغر رحیمی، مدیر اجرایی موكب بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، امروز، 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران از برپایی موكب مؤسسه بیت‌الاحزان در ایام اربعین خبر داد و گفت: بدین منظور پیگیری‌هایی از طریق ستاد مركزی اربعین، كمیته مشاركت‌های مردمی و ستاد بازسازی عتبات عالیات جهت اخذ مجوز برپایی موكب در راهپیمایی اربعین را انجام دادیم.
وی افزود: در این راستا در موكب بیت‌الاحزان در ایام اربعین 700 نفر در هر وعده غذایی و اسكان 400 نفر در هر شبانه‌روز را متقبل شدیم كه این موكب در 200 متری مسجد سهله به طرف مسجد كوفه برپا خواهد شد.
مدیر اجرایی موكب بیت‌الاحزان گفت: در این موكب 50 نفر از قرآنیان بیت‌الاحزان به عنوان خادم به زائران اربعین خدمت‌رسانی خواهند كرد.
رحیمی با بیان اینكه جلسات توجیهی برای خادمان موكب تاكنون برپا شده و مسئولیت‌ها و وظایف هر خادم به دقت تقسیم شده است، گفت: خادمان این موكب با لباس‌های متحدالشكل به خدمت‌رسانی به زائران امام حسین(ع) خواهند پرداخت.
وی، زمان برپایی موكب را 10 تا 20 ماه صفر امسال و به مدت 11 روز اعلام كرد و گفت: در این موكب علاوه بر توزیع روزانه غذا، دمنوش‌های گیاهی، میان وعده و شربت، بسته‌های غذایی و نان محلی توزیع خواهد شد.
مدیر اجرایی موكب بیت‌الاحزان با یادآوری اینكه این موكب از محل جمع‌آوری نذورات مردمی برپا می‌شود، از تمام عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) جهت مشاركت در این امر خیر دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام