صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۲۹۶۸
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

گروه اجتماعی ــ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان گفت: فاصله گرفتن از ولایت، به‌معنای حضور و بازی در نقشه دشمن است؛ چراکه به هر میزان از ولایت دور می‌شویم، ناخودآگاه به ابزار دشمن تبدیل شده و ناخواسته به تحقق اهداف آن کمک می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان صبح امروز، 27 شهریورماه در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر، گفت: یکی از درس‌هایی که مکتب عاشورا می‌دهد، ولایت‌مداری است؛ در این واقعه می‌بینیم که چگونه شهیدان خود را سپر بلای امام زمان خود کردند.

وی ادامه داد: فاصله گرفتن از ولایت، به‌معنای حضور و بازی در نقشه دشمن است؛ چراکه به هر میزان از ولایت دور می‌شویم، ناخودآگاه به ابزار دشمن تبدیل شده و ناخواسته به تحقق اهداف آن کمک می‌کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان بیان کرد: بعد از آن‌که امام خمینی(ره) به‌عنوان ولی فقیه به صحنه آمدند و مکتب شیعه را دوباره مطرح کردند و در طول این مدت با وجود این هجم عظیم و گسترده از فتنه‌ها و مشکلات که دشمنان داخلی و خارجی برای انقلاب ایجاد کردند اگر مردم ولایتمدار نبودند چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند.

وی افزود: اگر درخت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز تنومند شده و با صلابت جلوی هر تهدید داخلی و خارجی ایستاده، نتیجه ولایتمداری مردم است.

اکبرپور در ادامه با اشاره به اینکه تبعیت از ولایت فقیه بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند، اظهار کرد: در کشور ما گاه و بیگاه حوادثی رخ داده و مشاهده کرده‌ایم، این‌ها به سبب جدا شدن افراد از خط ولایت، امامت و مرجعیت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان افزود: رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه، صیانت از هویت اسلامی، انقلابی، ولایی و مردمی سپاه و بسیج است؛ تضمین آن است که از مسیر ولایت خارج نشویم.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ جواد قنبری به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ایرانشهر معرفی شد.

انتهای پیام