صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۳۶۶۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه کرمانشاه گفت: به برکت خون شهدا است که امروز رهبر ما با اقتدار در برابر ابرقدرت‌ها موضع می‌گیرند و جمهوری اسلامی به این عزت و قدرت در سطح منطقه و جهان رسیده است.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز، 30 شهریورماه در آیین تودیع و معارفه رؤسای شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمانشاه باحضور حجت‌الاسلام نوری، معاون سازمان‌دهی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: امروز امامت جمعه یک شبکه عظیم و گسترده و اثرگذار در کشور است.
وی با بیان اینکه مسئولیت امام جمعه بسیار حساس و مهم است، افزود: مردم ائمه جمعه را با دقت زیادی زیرنظر دارند و از آن‌ها الگو می‌گیرند.
آیت‌الله علما تصریح کرد: مهم است بدانیم که تحت نظارت خداوند متعال هستیم و باید همواره مراقب اعمال و گفتار خود باشیم.
امام جمعه کرمانشاه درادامه با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری جنگ تحمیلی علیرغم تمامی سختی‌ها یک گنج عظیم بود و به برکت خون شهدا است که امروز رهبر با این اقتدار در برابر ابرقدرت‌ها موضع می‌گیرد و جمهوری اسلامی به این عزت و قدرت در سطح منطقه و جهان رسیده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه هرکس در جمهوری اسلامی مسئولیت و وظیفه‌ای دارد باید شکرگزار خداوند متعال باشد افزود: باید از این موقعیت الهی در راه خدمت به دین و حکومت اسلامی نهایت استفاده را برد.
انتهای پیام