صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۳۸۳۲
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

گروه سیاسی- استاندار البرز گفت: دشمنان به دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند و می‌خواهند مردم از انقلاب و نظام مایوس شوند.

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز، صبح یکشنبه، 31 شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه از وفاق، همدلی و هم‌افزایی نیروهای مسلح در استان و پشتیبانی نماینده ولی فقیه برای برقراری و تداوم امنیت و آرامش و برگزاری این رژه قدردانی می‌کنم، اظهار کرد: آنچه در این میدان مشهود است، حضور پویا و مقتدر جوانان در گام دوم انقلاب همچون گام اول انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به پشتوانه همین نیروها، توهم دشمنان مبنی بر اینکه 6روزه می‌توانند کشور را تسخیر ‌کنند، نقش بر آب کرده است، افزود: برخلاف خواست و دسیسه‌های دشمنان، اکنون شاهد استمرار سرزندگی و پایندگی انقلاب اسلامی هستیم.
استاندار البرز اضافه کرد: در سی و یکم شهریور ۵۹ که جنگ تحمیلی آغاز شد، ایران اسلامی فاقد حتی سلاح‌های اولیه بود ولی امروز به یکی از کشورهای دارای فناوری‌های نوین و به روز تسلیحاتی دنیا مبدل شده است، کشوری که به محض ورود پهباد دشمن به مرزهای ایران با بیداری نیروهای مسلح، سر به نیست می‌شود.
شهبازی با بیان اینکه تلاش دشمن ایجاد ناامنی درمنطقه است، گفت: استکبار جهانی با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی درصدد ایجاد تنش و ناآرامی در منطقه است ولی ایران اسلامی همچنان با صلابت و قدرت، معادلات آن‌ها را بر هم می‌زند.
وی در پایان با بیان اینکه دشمنان به دنبال القای ناامیدی در جامعه هستند و می‌خواهند مردم از انقلاب و نظام مایوس شوند، گفت: برغم تلاش دشمنان برای زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی و القای ناامیدی، خواست و اراده الهی بر این بود که ملت ایران پیروز میدان باشد و با عزت و اقتدار به مسیر خود ادامه دهند و قطعا این مسیر ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام