صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۴۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

گروه معارف ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز سال تحصیلی 1240 دانش آموز در 14 آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 1 مهرماه با حضور در جمع دانش آموزان دوره اول آموزشگاه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا با تبریک فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان اظهار کرد: شما دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور باید از همین ابتدای سال تحصیلی کمر همت بسته و با تلاش و کوشش حضور فعالی در عرصه‌های مختلف آموزشی و پرورشی داشته باشید.

وی با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس افزود: شما دانش آموزان باید قدردان خون شهدا و امنیت موجود در کشور باشید.

نجیمی بیان کرد: تنها راه قدردانی از شهدا تحقق خواسته‌های رهبری از شما دانش آموزان که سه عامل تحصیل، تهذیب و ورزش به معنای واقعی کلمه است.

وی با اشاره به فعالیت 14 باب آموزشگاه علوم و معارف اسلامی صدرا در استان گفت: همزمان با یکم مهرماه یک هزار و 240 دانش آموز سال تحصیلی جدید خود را در این مدارس آغاز کرده‌اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: از مجموع دانش آموزان مدارس صدرای استان 606 نفر دختر و 634 نفر پسر هستند.

نجیمی تصریح کرد: همچنین 679 دانش آموز در مقطع متوسطه دور اول و 561 دانش آموز در مقطع متوسطه دور دوم در سال تحصیلی 98-99 در مدارس صدرا استان مشغول تحصیل شده اند.

وی با بیان اینکه مدارس صدرای استان از سال 86 فعالیت خود را در استان آغاز کرده اند افزود: تاکنون یک هزار و 360 دانش آموز از مدارس صدرا استان فارغ التحصیل شده اند.

نجیمی هدف از راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا را تربیت نیروی متخصص و متعهد طراز انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: این هدف تنها با همت شما دانش آموزان، همراهی والدین و مشارکت سایر دستگاه‌های متولی از جمله آموزش و پرورش استان محقق می‌شود.

انتهای پیام