صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۵۵۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

گروه اجتماعی ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان اینكه امر به معروف صرفاً به پوشش اسلامی محدود نمی‌شود، گفت:‌ رعایت انصاف و عدالت، قانون‌مداری، رعایت ادب و احترام، اساسی‌ترین شاخصه‌های امر به معروف به شمار می‌روند.

به گزارش ایكنا از فارس، سیداحمد احمدی‌زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 6 مهرماه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فسا با اشاره به ماه محرم و ایام حزن و اندوه و شهادت امام حسین(ع) مصادف با هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌ها، دلاوری و از خود گذشتگی بزرگ‌مردان عرصه ایثار و شهادت و به خصوص شهدای گرانقدر و والای شهرستان فسا، تاکید کرد: اگر چه جسم خاکی شهدا در خاک دفن شده است ولی روح بلند آن‌ها شاهد اعمال و کردار ما بوده و هستند.
وی، یکی از اهداف اصلی قیام امام حسین(ع) موضوع امر به معروف دانست و اضافه کرد: مؤلفه‌های امر به معروف تنها به موضوع مهم پوشش اسلامی و حجاب و عفاف محدود نمی‌شود بلکه در کنار آن رعایت انصاف و عدالت، قانون‌مداری، رعایت ادب و احترام اساسی‌ترین شاخصه‌های امر به معروف به شمار می‌روند.
احمدی‌زاده در ادامه سخنان خود گفت: دولت تدبیر و امید در شرایط سختی دولت را تحویل گرفت اما طی 55 ماه اولیه با اقدامات قوی و کارشناسی شده توانست در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، دیپلماسی ثبات مناسبی برقرار كند. در دی‌ماه سال 96 و پس از اتفاقات حادث شده، کشور گرفتار مشکلاتی شد که شرایط را سخت كرد.
معاون استاندار یفارس با یادآوری اینکه بیمه سلامت همگانی به‌عنوان بزرگترین پروژه اجتماعی بود که در دولت تدبیر و امید در ابتدای سال 93 اجرایی شد، ادامه داد: در این طرح سلامت همگانی 10میلیون جمعیت آماری که هیچ پوشش بیمه‌ای نداشتن رایگان زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
رئیس ستاد انتخابات استان فارس همچنین گفت: ستاد انتخابات استان و ستاد امنیت انتخابات به موقع تشکیل و ابتدا با اولویت اشنایی و اشرافیت دست‌اندرکاران اجرایی انتخابات با قانون و آیین‌نامه‌های انتخاباتی استان را به 5 منطقه تقسیم كرده و تمامی بخشداران، کارشناسان سیاسی انتخابات، کارشناسان فناوری در سراسر استان آموزش‌های لازم را کسب کرده و برای سایرین نیز در دستور کار قرار دارد.
احمدی‌زاده در پایان بر رعایت بی طرفی، حق‌الناس بودن آرای مردم، قانونمداری و امنیت و سلامت انتخابات با مشارکت حدکثری تاکید کردند.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از خدمات سلیمان كرمی تقدیر و آرگیو به عنوان فرماندار جدید فسا معرفی شد.
انتهای پیام