صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۵۸۷۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

گروه اجتماعی- مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: توسعه برنامه‌های جهادی و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج سازندگی استان است و در این زمینه تلاش می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته، هفتم مهرماه در مراسم اعزام گروه جهادی شهرستان نیر به مناطق سیل‌زده معمولان، اظهار کرد: هسته‌های محرومیت‌زدایی اردبیل در مناطق مختلف کشور خدمات‌رسانی می‌کنند و در تلاش برای محرومیت‌زدایی و کمک به مردم مناطق سیل‌زده هستند.

وی بیان کرد: خدمات‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده معمولان استان لرستان یک اولویت اساسی است و در این زمینه دهمین گروه جهادی استان اردبیل از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیر به لرستان اعزام شده و به مدت ۱۵ روز در راستای ارائه خدمات عمرانی به مناطق سیل‌زده اقدام می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: توسعه برنامه‌های جهادی و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق سیل‌زده از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج سازندگی استان است که در طول سال اقدامات حائز اهمیتی در این زمینه انجام یافته و ارائه خدمات به شکل مطلوب انجام یافته است.

پیرجاهد تصریح کرد: فعالیت قرارگاه خدمت‌رسانی بسیج سازندگی استان در معمولان تداوم دارد و همچنان رنگ همنوع‌دوستی مردم در اردبیل به چشم و گوش می‌رسد که این یک حقیقت بسیار حائز اهمیت است و باید ار این زمینه برنامه‌های خود را ادامه داده و به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم در راستای محرومیت‌زدایی و نیز کمک به مردم مناطق محروم به شکل شایسته ورود پیدا کرده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم و از محوری‌ترین برنامه‌ها در این زمینه استفاده کنیم که این موضوع در حال حاضر یک امر اولویت‌دار و مهم است و باید مورد توجه واقع شود.

انتهای پیام