صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۶۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: 3845 عنوان کتاب به دبیرخانه شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی رسیده است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، افشین تحفه‌گر، معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در آبان ماه سال جاری و همزمان با برپایی بیست و یکمین دوره نمایشگاه کتاب، شانزدهمین دوره انتخاب کتاب سال خراسان رضوی نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره تعداد 3845 عنوان کتاب چاپ اول مربوط به بازه زمانی اول مهرماه 97 تا اول مهرماه 98 به دبیرخانه این دوره از انتخاب کتاب سال رسیده است که پس از داوری مرحله اول تعداد 1090 عنوان کتاب به مرحله دوم راه یافته است.

معاون فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: درمرحله دوم پس از داوری، تعداد 192 عنوان در موضوعات ادبیات، فلسفه، روانشناسی، علوم تربیتی، هنر، کودک و نوجوان، تاریخ و جغرافیا، ترجمه و بخش ویژه (اقتصاد مقاومتی، بیانیه گام دوم انقلاب، ادبیات پایداری و....) توسط داوران انتخاب و به مرحله بعد راه پیدا کرده که در حال بررسی و داوری نهایی است.

انتهای پیام

انتهای پیام