صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۶۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

گروه اجتماعی ــ فرمانده انتظامی کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: در تجاوز به عنف رتبه ۲۳ کشور را داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، مهدی انصاری، فرمانده انتظامی استان، امروز، 9 مهرماه در نشست خبری، اظهار کرد: غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌و‌بویراحمد، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ناجا است.

وی شعار هفته ناجا را «پلیس هوشمند ـ امین مردم» برشمرد و افزود: صبحگاه مشترک با سپاه، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، آموزش همیاران پلیس و دیدارهای مردمی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف 32 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی، مواد غذایی، پوشاک و 154 دستگاه بیت کوین در استان خبر داد و افزود: در این حوزه 120 درصد افزایش کشفیات داشتیم و 800 نفر در این رابطه دستگیر و 600 خودرو متوقف شد.

انصاری با اشاره به حوزه جرایم سایبری، اضافه کرد: در این حوزه 271 درصد جرایم ما افزایش یافته که 93 درصد این جرایم کشف شده و از این میزان 14 درصد هتک حیثیت و 27 درصد سرقت و کلاهبرداری رایانه‌ای و سایر جرایم مخابراتی بوده است.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش ۵۰ درصدی شرارت هستیم، تصریح کرد: سال گذشته ۷ قتل رخ داد و امسال آمارها همین میزان بوده که رتبه ۱۹ کشور به لحاظ وقوع قتل را داریم و در خودکشی ۲۷ کشور هستیم.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری دو قاتل فراری زندان دهدشت، بیان کرد: پلیس دو ماه در این خصوص وقت گذاشت که شخص اول با کمک متنفذین محله و فرد دوم در شهر اهواز دستگیر و تحویل زندان شدند که موجب خرسندی مردم و رضایت از عملکرد پلیس شد.

انتهای پیام

انتهای پیام