صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۶۷۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

گروه فرهنگی ــ رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ۵۰۰ ویژه‌برنامه در ایام اربعین حسینی و محرم خبر داد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، علیرضا دولت‌آبادی، رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد امروز،10 مهرماه در نشست شورای اداری ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان با موضوع «اربعین حسینی»، اظهار کرد: اربعین حسینی الهام بخش عاشقان حسینی و میعادگاه دلدادگانی است که امام حسین(ع) را الگوی آزادگی و یکتاپرستی می‌دانند.

وی ارسال بسته‌های فرهنگی شامل حدیث، روایت، نقشه راه، آداب زیارت و ... از طریق بلوتوث برای زائرین، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب‌های مختلف، ابلاغ و حمایت از اجرای برنامه‌های آئینی کانون‌های فرهنگی و هنری در شب اربعین حسینی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی اعلام کرد.

رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد برپایی موکب‌های پذیرایی از زائرین اربعین، برپایی ایستگاه صلواتی و ایجاد موکب‌های فرهنگی در مسیر زائرین، قرائت زیارت اربعین، اجرای مراسم «جاماندگان اربعین»، برگزاری مسابقه پیامکی یا دل نوشته اربعین و ... را از دیگر برنامه‌های ویژه اربعین بیان کرد.

دولت‌آبادی ابراز کرد: با حوزه هنری استان جهت برگزاری کارگاه و سوگواره شعر رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

انتهای پیام