صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۷۷۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

گروه شهرستان‌ها ــ مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: هفت نفر از دانشگاهیان این دانشگاه به مرحله کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی راه یافتند.

حسین توکلی‌ثانی، مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در گفت‌و‌گو با  ایکنا از خراسان رضوی، با اشاره به رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان این دانشگاه در بیست و چهارمین مسابقات قران و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به سال گذشته اظهار کرد: تعداد ۵۵۷ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه در بخش‌های آوایی و کتبی این جشنواره شرکت و تعداد ۲۲۰ اثر پنیز به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: در رشته قرائت ترتیل بخش اساتید، مرتضی رستمیان و سمانه نجفی و در رشته قرائت تحقیق بخش دانشجویان، سید محمد طباطبایی مقدم و زهرا ندافی به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

مدیر تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: همچنین حسام دولت‌آبادی در رشته آیین سخنوری و ریحانه پاینده‌فر در رشته سبک زندگی قرآنی بخش دانشجویان و ملیحه پیشوایی در رشته مقاله‌نویسی در بخش کارکنان توانستند به مرحله کشوری راه پیدا کنند.

توکلی‌ثانی با بیان اینکه مرحله کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف نشر و گسترش فرهنگ قرآن و عترت از سال 1375 آغاز شد و همه ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار می‌گردد.

انتهای پیام