صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۷۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ در طی اجرای طرح قرآنی «كربلایی كاظم ساروقی» در زندان فسا، 211 نفر از مددجویان این زندان حافظ جزء 30 قرآن كریم شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، اختتامیه طرح قرآنی «کربلایی کاظم ساروقی» با هدف حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم امروز، 14 مهرماه با حضور زندانیان حافظ قرآن کریم، مسئولان و متولیان فرهنگی در مدرسه قرآن و عترت زندان فسا برگزار شد .
در ابتدای این جلسه جلال زراعتی، رئیس زندان فسا گفت:طرح قرآنی «کربلایی کاظم ساروقی» به منظور حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم از ابتدای سال جاری با برنامه‌ریزی مناسب شروع شد و در حال حاضر تعداد ۲۱۱ نفر از زندانیان زندان فسا موفق به حفظ جز۳۰ قرآن کریم و صدور گواهینامه حفظ شدند.
وی اظهار كرد: امروزه شرایط زندگی با توجه به پیشرفت در زمینه‌های مختلف علمی، تغییر کرده است و به ظاهر انسان در رفاه بیشتری به سر می‌برد، امّا زندگی صنعتی و مدرن نیز مشکلات خاص خود را دارد و انسان در این دنیای پر آشوب، بیش از گذشته نیازمند رشد اخلاقی و معنوی است .
زراعتی افزود: خداوند برای هدایت و راهنمایی انسان‌ها وسیله‌های متعددی فراهم كرده است که یکی از آن ابزارهای معنوی، قرآن کریم است و همه ما باید برای رهایی از مشکلات و رسیدن به آرامش روحی از سرچشمه زلال قرآن کریم به هر اندازه که می‌توانیم استفاده كنیم.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم قرآنی از نفرات برتر این طرح با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام

انتهای پیام