صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۷۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

گروه فرهنگی ــ مسئول بسیج جامعه زنان استان آذربایجان غربی گفت: نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل بوده و بانوان بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه‌های پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ و جهاد نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان غربی، صفیه محمودزاده، مسئول بسیج جامعه زنان استان، امروز عصر، 14 مهرماه، در دیدار با مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  و به پاس احترام به جايگاه بانوان بسيجي در پاسداري و پشتيباني از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ومجاهدت در حفظ و صيانت از انقلاب اسلامي و ارزشها و دستاوردهاي آن، اظهار کرد: دوران انقلاب اسلامی و دفاع هشت ساله بی تردید از درخشان ترین صحنه های تاریخ این مقطع از مبارزات ملت ایران است .

وی افزود: اقشار و افراد مختلف در عرصه دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی حضور داشتند که در این میان علاوه بر مردان غیور، مادران، همسران و خواهران بسیاری در صف مقدم جبهه از اعتقادات و سرزمین خویش دفاع ‌کردند.

محمودزاده تصریح کرد: بانوان بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در عرصه‌های پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ و جهاد نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند و در این میدان سخت و طاقت‌فرسا نیز موفق و سربلند بودند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان آذربایجان غربی بیان کرد: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی رهبری و تکیه بر ایشان است و بانوان همیشه تکیه گاه محکمی برای انقلاب اسلامی بوده اند و این را ثابت کرده‌اند.

وی در پایان سخنان خود الگوی سوم زن مسلمان ایرانی اسلامی را طبق فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) ، گفتمان زن حقیقی عنوان کرد  و بر لزوم تشریح و تبیین الگوی سوم زن برای زنان جهان تأکید نمود.

این دیدار با اهدای چفیه و کتاب یادنامه زنان شهیده آذربایجان غربی و مفسران استقامت، شرح ایثارگری های زنان استان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به پریسا علیلو مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و هیئت همراه پایان یافت.

انتهای پیام