صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۷۹۸۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

گروه فرهنگی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با اشاره به شرایط اقتصاد کشور در دوره کنونی گفت: شرایط فعلی با همه سختی‌ها از دوران جنگ سخت‌تر نیست و ما باید با تلاش مضاعف کاستی‌ها را جبران کنیم.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان 15 مهرماه در جمع خادمان شهدای دارالعباده برنامه‌های خود را برای ارتقای خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران تشریح کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از ایثار ماندگار آنان، اظهار کرد: جان‌فشانی شهدا باعث ایجاد وحدت و همدلی در جامعه شد و ما باید پاسدار دستاوردهای شهدا باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: مردم ما در دوران دفاع مقدس با مشاهده ایثار و ازخودگذشتگی جوانان غیور میهن اسلامی، تصمیم گرفتند با تحمل شرایط سخت جنگ، برای موفقیت کشور در برابر استکبار جهانی همدل و همراه شوند.

زارع با اشاره به شرایط اقتصاد کشور در دوره کنونی اظهار کرد: شرایط فعلی با همه سختی‌ها از دوران جنگ سخت‌تر نیست و ما باید با تلاش مضاعف کاستی‌ها را جبران کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید استان یزد بهره‌گیری از توانمندی در تمام عرصه‌ها را خواستار شد و افزود: ایثارگران ما از توانمندی بالایی برخوردار هستند و ما باید با مشارکت آنان، مشکلات ایثارگران را به حداقل برسانیم.

حجت‌الاسلام زارع با یادآوری فرمایش بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص توجه به مسائل فرهنگی خانواده شهدا و ایثارگران، بر برنامه‌ریزی جامع برای ارتقای سطح خدمات در این حوزه تأکید کرد.

وی تصریح کرد: همه برنامه‌ها باید با رویکرد حفظ شأن و کرامت ایثارگران و خانواده‌های آنان باشد و نباید اجازه داد جایگاه ایثارگران به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی تضعیف شود.

انتهای پیام