صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۸۱۸۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل گفت: به منظور گرامیداشت مفاخر و علمای استان، یکی از خیابان‌ها یا میادین شهر اردبیل به نام آیت‌الله مشکینی نامگذاری می‌شود.

به گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا غریبی، رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل، عصر امروز، ۱۵ مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره مفاخر و علمای استان درصدد هستیم تا یکی از خیابان‌ها یا میدان‌های اردبیل را به نام آیت‌الله مشکینی نامگذاری کنیم که در این زمینه اهمیت به معنایابی هویت و فرهنگ شهری لازمه اساسی است.
وی گفت: برای زنده نگه داشتن یاد مفاخر و علمای استان اردبیل لازم و ضروری است که یکی از خیابان‌ها و یا میادین شهر به نام آیت‌الله مشکینی مزین شود.
غریبی با اشاره به لزوم نام‌گذاری خیابان یا یکی از میادین شهر اردبیل به نام آیت‌الله مشکینی، اظهار کرد: همواره اردبیل غنی از علما، مفاخر و نخبگانی است که هویت و فرهنگ شهر با آن‌ها معنا پیدا می‌کند و ضروری است نام میدان یا خیابانی در اردبیل به نام آیت الله مشکینی نامگذاری شود.
رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر اردبیل در مورد تغییر نام میدان وحدت به نام آیت‌الله مشکینی، گفت: این موضوع در دست بررسی قرار می‌گیرد و در طرح ساماندهی امامزاده سیدصدرالدین(ع) از این نام استفاده می‌شود.
وی با قدردانی ویژه از کسانی که طرح نامگذاری کوچه‌های اردبیل به‌نام شهدا را اجرا کرده‌اند، از تلاش خبرنگاران و فعالان مجازی جهت پوشش رسانه‌ای در سطح ملی این موضوع، تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام