صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۸۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰

گروه اجتماعی ــ مدیر صندوق بیمه‌ای اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: حقوق مستمری‌بگیران صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه وبویراحمد ۱۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، عیسی کریمی، مدیرصندوق بیمه‌ای اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته، 15 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت روز روستا و عشایر حقوق مستمری بگیران این صندوق ۱۵ درصد افزایش یافت.

وی افزود: این افزایش به تناسب حقوق این افراد به حسابشان واریز شده و قابل برداشت است.

مدیرصندوق بیمه‌ای اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه بویراحمد بیش از ۲۲ هزار خانوار نام نویسی کردند که از این تعداد ۶۰۰ خانوار مستمری بگیر این صندوق هستند.

کریمی بیان کرد: روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند به کارگزاری‌های مستقر در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه و نام‌نویسی کنند.

یادآور می‌شود، بیش از ۲۳ هزار خانوار کهگیلویه وبویراحمدی از سرفصل‌های بازنشستگی پیش از موعد، از کار افتادگی کلی و فوت، مستمری‌بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند که هر ماه حقوق آنها به حسابشان واریز می‌شود.

انتهای پیام