صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۸۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد لرستان، از جمع‌آوری هفت میلیارد تومان صدقات مردم لرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مردم لرستان از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیکی این مبلغ را به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش ایکنا از لرستان، جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان لرستان، امروز، هفدهم مهرماه، در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت مستقیم مردم در کمک به توانمندسازی مددجویان این نهاد، گفت: جمع‌آوری و توزیع صدقات از طریق شبکه‌های مردمی و روش‌های نوین یکی‌از راه‌های مناسب محرومیت‌زدایی است.

وی از جمع‌آوری هفت میلیارد تومان صدقات مردم لرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مردم لرستان از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیکی این مبلغ را به نیازمندان اهدا کردند.

محمدی‌فارسانی به نحوه مصرف صدقات جمع‌آوری‌شده اشاره کرد و تصریح کرد: ۱۰۰ درصد کمک‌های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت‌زدایی از خانوارهای نیازمند می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان به نحوه توزیع و هزینه کرد صدقات جمع‌آوری‌ شده اشاره کرد و گفت: براساس توافقنامه بودجه مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر منطقه براساس نیاز مددجویان در شاخص حمایتی شامل کمک به درمان مددجویان روستایی و شهری، کمک به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم‌خانگی، پرداخت موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، اردوهای زیارتی، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن و تعامل با مراکز اجتماعی هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۷۸ هزار و ۷۰۰ مشترک صندوق صدقات در لرستان وجود دارد و علاوه‌بر آن مردم سخاوتمند می‌توانند کمک‌های خود را از طریق تلفن همراه با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ ویا کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* به‌آسانی صدقات خود را پرداخت کنند.

انتهای پیام