صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۹۰۹۴
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ برگزیده رتبه سوم رشته حفظ کل مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: همه چیز در مسابقات به خوبی برگزار شد و مسئولان مسابقات با ما همراهی می‌کردند.

زهرا سلطان‌پور، برگزیده رتبه سوم رشته حفظ کل چهل‌و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا اصفهان، اظهار کرد: من از پنج سالگی وارد فضای قرآنی شدم و در کلاس‌های مختلف تجوید، روخوانی و روانخوانی قرآن شرکت کردم، ولی حفظ حرفه‌ای را از 13 سالگی شروع کردم و در 16 سالگی حافظ کلقرآن  شدم.

وی ادامه داد: من از 16 سالگی در مسابقات قرآن شرکت می‌کردم و تقریبا ده سال است که در فضای مسابقات هستم، ولی این پنجمین سالی است که در رشته حفظ کل شرکت کردم. امسال سطح شرکت کنندگان بسیار خوب بود و نسبت به سال‌های قبل همه در سطح خوبی قرار داشتند.

این شرکت کننده رشته حفظ کل مسابقات سراسری قرآن کریم در خصوص کیفیت اجرایی مسابقات خاطرنشان کرد: همه چیز در مسابقات به خوبی برگزار شد. اینکه می‌توانستیم یک همراه با خودمان به مسابقات بیاوریم امتیاز بسیار مثبتی بود و حتی خانم‌هایی که بچه‌هایشان را با خودشان آورده بودند توانستند آنها را نیز پذیرش کنند و از این نظر، مسئولین مسابقات با ما همراهی می‌کردند.

سلطان‌پور افزود: حضور در فعالیت‌های قرآنی تاثیر بسیار زیادی در زندگی من در حیطه درسی و زندگی شخصی دارد. مثلا با اینکه من در سال‌های کنکور به حفظ قرآن پرداخته بودم ولی همیشه شاگرد اول مدرسه بودم و حتی الان در دانشگاه نیز معدل الف و بالای 19 و نیم دارم.

وی گفت: قرآن در زندگی شخصی من مانند احترام به پدر و مادر یا در دیگر فعالیت‌های روزمره‌ام بسیار تاثیرگذار است. به نظر من همه انسان‌ها توانایی حفظ قرآن را دارند و من به آنها پیشنهاد می‌کنم هر روز حداقل یک آیه از قرآن را بخوانند و تاثیر آن را در زندگیشان ببینند.

انتهای پیام