صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۴۹۸۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

گروه فرهنگی ــ مسئول موکب اهل سنت روستای دیوان از توابع بندرلنگه از خدمات ۲۴ ساعته به زوار اباعبدالله خبر داد و گفت: عشق به امام حسین‌(ع) متعلق به تمام عالم بشریت است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فرید دیوانی، مسئول موکب اهل سنت روستای دیوان امروز دوشنبه، ۲۲ مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: این موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی در روستای دیوان به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران حسینی است.

وی افزود: در این موکب خدمات صبحانه، ناهار و شام و همچنین میان وعده به مشتاقان خاندان پیغمبر(ص) داده می‌شود.

مسئول موکب اهل سنت روستای دیوان با بیان اینکه اسکان و اقامت برای زائران از دیگر خدمات این موکب است، ادامه داد: آقایان در مسجد پشت موکب و بانوان در خانه همسایه موکب اسکان داده می‌شوند.

وی در خصوص نحوه تأمین هزینه‌ها بیان کرد: کل هزینه‌های موکب توسط مردم روستا تأمین می‌شود و از هیچ نهاد و سازمانی ازاین‌جهت کمکی درخواست نشده است، زیرا مردم این روستا اعتقاد دارند خدمت زوار امام حسین(ع) افتخار است ازاین‌رو باروی گشاده و با کمال میل به میزبانی و خدمت‌رسانی می‌پردازند.

مسئول موکب اهل سنت روستای تنبان ارائه خیرات در مسیر امام حسین‌(ع) را موضوع تازه‌ای ندانست و گفت: پدران ما خیرات و نذورات خود را به مجلس حسینی روستای مجاور می‌دادند.

این خادم حسینی اضافه کرد: عشق به امام حسین‌(ع) متعلق به تشیع و یا حتی تسنن نیست. امام حسین‌(ع) متعلق به تمام عالم بشریت است و همه به او عشق می‌ورزند.

انتهای پیام