صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۰۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۹

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از اعزام مبلغان البرزی به مراسم اربعین حسینی خبرداد و گفت: این مبلغان با حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین اقدامات تبلیغی و فرهنگی را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اعزام 70 مبلغ البرزی به راهپیمایی اربعین خبرداد و اظهار کرد: این مبلغان با حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین اقدامات تبلیغی و فرهنگی را انجام می‌دهند.

وی افزود: این مبلغان علاوه براینکه در طول مسیر پیاده‌روی فعالیت کرده و برنامه‌های تبلیغی دارند در موکب‌ها نیز حاضرشده و درباره موضوعات دینی و فرهنگی صحبت خواهند کرد.

ولایی‌برحق بیان کرد: رفع شبهات دینی، ارائه سخنرانی درباره قیام امام حسین(ع) و امربه‌معروف از دیگر مباحثی است که مبلغان دینی در طول پیاده‌روی اربعین حسینی به آن می‌پردازند.

این مسئول در ادامه به برگزاری دوره آموزشی برای مبلغان اعزامی اشاره کرد و گفت: این دوره با هدف افزایش آشنایی و آگاهی مبلغان با جریان‌سازی و مختصات کشورعراق، زبان عربی و شناخت ظرفیت‌های تبلیغی کشور عراق برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز مبلغان اعزامی را دارای صلاحیت‌های لازم تحصیلاتی، تخصصی برای مشاوره و پاسخگویی به شبهات دانست و گفت: یقینا مبلغان اعزامی، ضمن بهره‌مندی از شور و حال معنوی این سفر، به تبیین فلسفه قیام عاشورا، ترویج معارف ناب محمدی و همچنین خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا(ع) در طول مسیر پیاده‌روی می‌پردازند.

انتهای پیام