صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۰۸۰۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

گروه سیاسی ــ امام جمعه پیرانشهر گفت: هر ساله مسلمانان جهان با شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی پیرو و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ماموستا مصطفی محمودی، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر، اظهار کرد: میلیون‌ها نفری که سالانه در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند به دنیا و دشمنان اسلام اعلام می‌دارند که پیرو و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) در دنیا هستند.
وی افزود: راهپیمایی اربعین حسینی از جهت تقویت معنویت پس از زیارت سرور شهیدان حائز اهمیت بوده است.
این مقام مسئول با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات گفت: میلیون‌ها نفری که سالانه در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند به دنیا و دشمنان اسلام اعلام می‌دارند که پیرو و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند.

امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد: اتحاد میان مسلمانان و دوری از تفرقه و دشمنی میان آنها اهمیت داشته و با توجه به حمله ترکیه به شمال شرق سوریه و کشته شدن صدها نفر، مسلمانان باید از ارتکاب جنایت علیه یکدیگر و مسلمانان خوداری کنند.

وی در پایان سخنان خود افزود: علاوه بر مقاومت، مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در قبال این جنایت نباید ساکت بنشینند، چون ایجاد اختلاف میان مسلمانان به ضرر آنها است.

انتهای پیام