صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۱۳۱۷
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تعداد نفرات شرکت‌کننده در این جشنواره قرآنی را بیش از ۷۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: در مرحله دوم این جشنواره از 120 برگزیده قدردانی خواهد شد.

به گزارش ایکنا از همدان، زهرا اصغری، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، صبح امروز در جلسه هماهنگی جشنواره قرآن و عترت اظهار کرد: ۱۰ تا ۱۳ مهرماه مرحله نیمه نهایی جشنواره قرآن و عترت به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا افزود: مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت، مهر ماه امسال با حضور ۴۵۰ مهمان از حدود ۵۰ دانشگاه علوم پزشکی کشور و با رضایت مسئولان وزارت متبوع با میزبانی دانشگاه ابن سینا برگزار شد.

وی اضافه کرد: زمان برگزاری مرحله دوم جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ۷ الی ۹ آبان‌ماه سال جاری است که امید است این دور از جشنواره نیز با حجم کاری وسیع و توجه بیشتری انجام شود.

اصغری ادامه داد: مرحله دوم جشنواره از روز سه شنبه ۷ آبان‌ماه آغاز می‌شود که هر شب با یک برنامه اختتامیه و قدردانی از ۱۲۰ فرد برگزیده اجرا خواهد شد، در روزهای این ایام نیز کارگاه‌ها و نشست‌های قرآنی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا تعداد نفرات شرکت‌کننده در این مراسم را بیش از ۷۰۰ نفر عنوان کرد و پیش‌بینی نمود که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یکی از معاونان رئیس جمهوری در این برنامه حضور داشته باشند.

وی با اشاره به توانمندی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا به عنوان دانشگاهی تراز اول برای برگزاری مراسمات ملی و اهمیت جشنواره قرآنی خاطر‌نشان کرد: اجلاس معاونان دانشجویی فرهنگی کل کشور نیز در این برنامه‌ها پیش‌بینی شده است.

فلاحی‌نیا، مسئول دفتر ریاست دانشگاه نیز ضمن قدردانی از همه دست‌‍‌ اندرکاران، افزود: خوشبختانه دانشگاه برای برگزاری برنامه‌های ملی آمادگی خوبی دارد و بی‌شک این جشنواره نیز با نظارت و هماهنگی واحدهای مختلف به شایستگی انجام می‌شود.

 

انتهای پیام