صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۱۹۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

گروه شهرستان‌ها ــ فرماندار شهرستان خوشاب با تاکید بر اینکه مردم فریب ادعای غیر قابل تحقق برخی از کاندیدهای انتخابات مجلس را نخورند، گفت: افراد اصلح و قانون‌دان انتخاب کنید.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امان‌الله خدمتگزار، فرماندار خوشاب، بعدازظهر روز گذشته، 30 مهر در جمع خبرنگاران شهرستان خوشاب، اظهار کرد: در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم و در خراسان رضوی دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری به صورت همزمان برگزار می‌شود، مبنای کار مر قانون است و با توجه به اینکه دهیاران و شوارهای اسلامی شهر و روستا به عنوان ناظرین و نمایندگان فرماندار در این انتخابات حضور دارند، باید به قوانین انتخابات تسلط کافی داشته باشند.

وی با سفارش به بخشداران برای گرفتن آزمون از دهیاران و شوارها برای آمادگی بیشتر برای انتخابات و جلوگیری از دچار شدن به مشکلات احتمالی در زمان برگزاری انتخابات، افزود: با توجه به جدول زمان‌بندی انتخابات و شروع کارهای مقدماتی آن از 10 آذرماه افزود: در این بازه زمانی تا زمان برگزاری انتخابات در اسفند ماه حدود 60 درصد انرژی فرمانداران و زیر مجموعه‌های مربوطه صرف برگزاری انتخابات می‌شود.

وی با اشاره به انتخاب بخشدار بخش جدید نوده انقلاب در این شهرستان بیان کرد: فرد مورد نظر که یکی از بومیان منطقه شهرستان خوشاب است برای تصدی این پست معرفی شده است و بعد از طی مراحل قانونی به دلیل فراهم نبودن زیر ساخت‌های موجود در حال حاضر در ساختمان دهیاری روستای نوده انقلاب مستقر خواهد شد.

خدمتگزار بیان کرد: یکی از وظایف خاص وزارت کشور برگزاری انتخابات و تامین امنیت است، در این حصوص با برگزاری اولین دوره انتخابات شوراها در سال 77 یکی از اهداف اصلی انتخاب شوراها دخیل کردن مردم در تصمیم گیری‌های مهم و واگذاری بخش زیادی از کارها به مردم بود اما از مسیر اصلی خودش به مرور جدا شده و بسیاری از شوراها توقع دارند دولت تمامی مشکلات آن‌ها را حل کند، در حالی که غیر ممکن است.

وی با تأکید بر انتخاب افراد اصلح و قانون‌دان برای مجلس بیان کرد: برخی کاندیدها وعده‌های بزرگ می‌دهند که انجامش غیرممکن است و به قولی می‌خواهند راه‌های طولانی را آسفالت کنند و یا فرودگاه بسازند. کل بودجه شهرستان خوشاب برای یکسال 15 میلیارد تومان است که در صورت تحقق 100 درصدی و بدون آنکه میان ادارات دیگر تقسیم شود، برای آسفالت 15 کیلومتر جاده کافی است.

نماینده عالی دولت در خوشاب بیان کرد: درب اتاق فرمانداری به روی سرمایه‌گذاران بدون تعیین وقت قبلی همشه باز است. رویکرد ما در شهرستان خوشاب اقتصادی و در راستای مثلث اقتصادی که تاکنون 8 واحد صنعتی تعیین شده و 10 واحد دیگر در حال اضافه شدن است که تلاش داریم مشکل بیکاری در این شهرستان کاهش پیدا کند.

انتهای پیام