صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۲۰۱۸
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
با پرداخت ۲۵ هزار تومان؛

گروه فرهنگی ــ دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اعلام کرد: به همت شبکه جوانان رضوی، موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در مشهد مقدس برپا می‌شود و هم‌وطنان می‌توانند با پرداخت ۲۵ هزار تومان یک شبانه‌روز میزبان یک زائر باشند.

میلاد جباری، دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در ایام شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به همت شبکه جوانان رضوی و مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی از سوم الی هفتم آبان ماه در مقدس برگزار می‌شود و آماده میزبانی از زائرین امام مهربانی‌ها با ارائه خدمات خواهد بود.

وی افزود: شبکه جوانان رضوی با فراخوان سراسری در کل کشور برای خدمت‎رسانی در این موکب را دعوت به همکاری کرده است و تشکل‌های همکار با مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی با اعزام نیروهای متخصص در زمینه‎های مختلف در این موکب خدمت‎رسانی خواهند کرد.

جباری بیان کرد: پویش مردمی # میزبان_مهربان با شعار «از همه ایران میزبانیم» همه با هم در خدمت به زوار امام مهربانی‌ها در قدم اول از هفته گذشته آغاز به کار کرده است و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌توانند با پرداخت ۲۵ هزار تومان یک شبانه‌روز میزبان یک زائر باشند.

وی ادامه داد: در موکب «موکب جوانان رضوی در مشهد مقدس» خدماتی اعم از پخت غذا روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس اطعام برای کلیه زائران، اسکان و پذیرایی روزانه بیش از ۲ هزار نفر برای بانوان زائر، توزیع چای و آب و ارائه خدمات به زائران امام مهربانی ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین در پایان افزود: پویش مردمی میزبان مهربان با شماره کارت ۶۰۳۷-۶۹۷۵-۳۷۴۰-۳۵۶۷ و شماره تماس ۰۹۳۵۹۳۸۰۰۶۱ برای ارسال کمک‌های غیر نقدی آماده پذیرش هدایای مردمی جهت این اتفاق رضوی است.

انتهای پیام