صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۳۲۵۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

گروه معارف _ خبرگزاری ایکنا خوزستان به دلیل پوشش رسانه‌ای سلسله نشست‌های علمی مؤسسه میراث و مفاخر حوزه خوزستان از سوی امام جمعه دزفول شب گذشته 6 آبان ماه تقدیر شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، سلسله نشست‌های علمی مؤسسه میراث و مفاخر حوزه خوزستان به مناسبت ایام دهه آخر صفر با حضور پژوهشگران و استادان حوزه تاریخ اسلام، از ۲۹ مهر تا ۶ آبان در سالن ولایت شهرستان دزفول برگزار شد.

مؤسسه میراث و مفاخر حوزه خوزستان به کوشش حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا هدایت‌پناه به تازگی به ثبت رسیده است. این مؤسسه معرفی علمای استان و احیای آثار آنها را در دست اقدام دارد.

مباحث علمی این سلسله نشست‌ها توسط حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا جباری، عضو هیئت علمی گروه تاریخ مؤسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره)، دکتر عبدالحسین طالعی، عضو هیئت علمی گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه قم و حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا هدایت‌پناه، عضو هیأت علمی گروه تاریخ پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه شد. 

امام جمعه دزفول در شب پایانی برگزاری این نشست‌ها، از خبرگزاری ایکنا خوزستان به دلیل پوشش رسانه‌ای سلسله نشست‌های علمی مؤسسه میراث و مفاخر حوزه خوزستان تقدیر کرد.

در متن تقدیر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی‌دزفولی، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول خطاب به کامله بوعذار؛ خبرنگار ایکنا خوزستان آمده است:

«تعمیق معرفت دینی و بصیرت نسبت به ولایت ائمه معصومین علیهم‌السلام در گرو تلاش‌های خالصانه مجاهدانی است که در عرصه‌ی اندیشه کوشیدند و بالیدند و روییدند و حیات طیبه را در رگ‌های اهل ایمان جاری کردند. 

سومین سلسله نشست‌های علمی که در آبان‌ماه 1398 مصادف با دهه آخر ماه صفر 1441 که به همت مؤسسه علمی مفاخر حوزه خوزستان در دزفول برگزار شد، ثمره تلاش مشترک جمعی از علاقه‌مندان به فرهنگ غنی شیعی است که در قالب ده جلسه ارزشمند به اهل نظر ارائه شد. 

کمک مؤثر و مفید حضرتعالی به این سلسله جلسات را ارج می نهیم.»

 

انتهای پیام