صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۳۳۰۹
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

گروه فرهنگی ــ مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران آخرین فراخوان ارسال عکس در نخستین مسابقه عکس و فیلم با عنوان «پدافند غیرعامل از لنز دوربین» را دهم آبان ماه اعلام کرد.

حسین منفردی، مدیر کل پدافند غیرعامل مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندارن، اظهار کرد: با توجه به اهمیت و ضرورتی که در شرایط کنونی درباره فرهنگ‌سازی و تبیین اهداف پدافند غیر عامل در میان آحاد جامعه وجود دارد، نخستین مسابقه عکس و فیلم با عنوان «پدافند غیر عامل از لنز دوربین» برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار را دهم آبان ماه اعلام و افزود: این مسابقه با موضوع نقاط ضعف و آسیب پذیری زیرساخت‌های آب، برق، گاز، و شبکه‌های ارتباطی در مازندران و با هدف فرهنگ سازی و مشارکت فعال مردم در این حوزه برگزار می‌شود.

منفردی تصریح کرد: در این مسابقه کلیه فیلم‌ها و عکس‌ها که با موضوع پدافند غیر عامل، توسط دوربین گوشی همراه دوربین‌های دیگر خلق شده، مورد قبول و مشمول شرکت در مسابقه است.

وی افزود: علاقه‌مندان آثارشان را جهت شرکت در مسابقه در پیام رسانه‌ها به شماره ۰۹۳۹۶۵۲۳۷۳۳ و به ادرس‌های padafand.mazandaran@gmail.com ارسال کنند.

مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران، اظهار کرد: از نفرات برگزیده این مسابقه در همایش بزرگ فعالان عرصه پدافند غیر عامل استان که با حضور مسئولان ارشد استانی و کشوری برگزار می‌شود با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

وی افزود: حداکثر حجم عکس سه مگابایت به صورت رنگی یا سیاه سفید و برای هر عکس، نام عکاس، تاریخ، مکان ثبت اثر ذکر شود.

منفرد گفت: عکس باید فاقد لوگو، قاب، نوشته و تاریخ و یا هر گونه نشانه‌ای تصویری باشد، ولی ویرایش عکس با نرم افزار تا جایی که مفهوم و سندیت را مخدوش نکند منعی ندارد.

انتهای پیام