صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۴۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نشستی با حضور مدیر کل زندان‌های همدان و مدیرکل اوقاف استان باهدف ارتقای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و تربیتی در زندان‌های استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های همدان، نشستی با حضور پژمان پروین مدیرکل زندان‌های همدان با مدیرکل اوقاف استان همدان در محل دفتر مدیرکل زندان‌های همدان برگزار شد.
پژمان پروین مدیرکل زندان‌های همدان در این نشست گفت: توجه به برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در زندان‌های استان همدان در اولویت قرار دارد.
مدیرکل زندان‌های همدان با اشاره یه موارد قابل تعامل اداره کل زندان‌ها و اداره اوقاف بیان کرد: اعزام سخنران در موضوعات نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه به‌منظور آشنایی مددجویان با آموزه‌های دینی و مذهبی و رهنمودهای مولای متقین حضرت علی (ع) و امام سجاد (ع) برای زمینه‌سازی اصلاح و تربیت مددجویان ،برگزاری نشست تخصصی در خصوص سبک زندگی اسلامی برای توانمندسازی برای بازگشت سعادتمندانه مددجویان به اجتماع و زندگی سالم با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و علوم اسلامی تأکید شده در دین مبین اسلام ،دعوت مداحان مطرح کشوری به استان برای اعزام به زندان‌ها برای اجرای برنامه مداحی برای عزاداری و تخلیه روحی و روانی مددجویان می‌تئواند تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: ارسال پوستر و بنرها در مناسبت‌ها و نرم‌افزارهای مذهبی ،برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه روحانیون ،کارکنان فرهنگی و مربیان آموزشی در راستای ارتقا ء سطح علمی و آموزشی همکاران برای ارائه علوم جدید در عرصه فرهنگ و هنر به مددجویان و در اختیار قرار دادن کتاب‌های دینی و مذهبی نیز از موارد قابل تعامل اداره کل زندان‌های همدان با اداره کل اوقاف است.
در ادامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص فراهم نمودن زمینه‌های آزادی تعدادی از زندانیان از طریق مساعدت‌های اداره اوقاف تأکید کرد.

انتهای پیام