صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۶۲۵۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست حوزه علمیه لرستان با تاکید بر ضرورت اجرا و تقویت برنامه‌های قرآن‌محور در مدارس علمیه، اظهارکرد: اجرای طرح «احیای قرائت قرآن در خانواده‌ها» می‌تواند اقدامی مؤثر در نهادینه‌سازی فرهنگ قرائت قرآن باشد که می‌طلبد طلاب در اجرای این طرح پیش‌قدم باشند.

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی حوزه علمیه لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان یک‎شنبه، نوزدهم آبان‌ماه در دیدار با معاونین تهذیب مدارس علمیه لرستان، گفت: در زمینه تقویت برنامه‌های این معاونت تشکیل شورای تهذیب ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل شورای تهذیب در مدارس علمیه و این‌که راه‌اندازی شورای تهذیب اقدامی مؤثر در ارتقای برنامه‌های تهذیبی است، بر ضرورت تقویت برنامه‌های اخلاقی در مدارس علمیه تأکید کرد و ادامه داد: با توجه به اهمیت مسائل اخلاقی می‌طلبد که برنامه‌های معاونت تهذیب تقویت شود.

حجت‌الاسلام موسوی در ادامه به بیان نقاط قوت و بررسی نقاط ضعف در مدارس علمیه پرداخت و افزود: در سایه مدیریت، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی برنامه‌ها باید ضعف‌ها برطرف و نقاط قوت نیز تقویت شود.

وی بر ضرورت اجرا و تقویت برنامه‌های قرآن‌محور در مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: برنامه‌های قرآنی باید بین طلاب تقویت و به‌واسطه این قشر در خانواده‌ها اجرا شود.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: اجرای طرح «احیای قرائت قرآن در خانواده‌ها» می‌تواند اقدامی مؤثر در نهادینه‌سازی فرهنگ قرائت قرآن باشد که می‌طلبد طلاب و روحانیت در اجرای این طرح قرآنی پیش‌قدم باشند.

انتهای پیام