صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۶۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

گروه فرهنگی- معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید به اینکه تبیین اسلام ناب از سوی این مجموعه دنبال می‌شود، گفت: اسلام ناب یعنی اسلام انقلابی، ظلم‌ستیز و اسلامی که به دنیا و آخرت توجه دارد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی، عصر امروز، 20 آبان‌ماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان اردبیلی، اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مسئولیت‌های خود را حمایت از هنر انقلاب اسلامی تعریف کرده است.

وی افزود: بر همین اساس نهاد‌های تابعه از جمله حوزه هنری به عنوان یکی از ارکان سازمان تبلیغات اسلامی تلاش خود را به همین منظور به کار گرفته است تا بتوان در راستای اعتلای هنر انقلاب اسلامی گام برداشت.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید به اینکه تبیین اسلام ناب از سوی این مجموعه دنبال می‌شود، اظهار کرد: اسلام ناب یعنی اسلام انقلابی، ظلم‌ستیز و اسلامی که به دنیا و آخرت توجه دارد و بخشی از آرمان‌ها و چارچوب‌های اسلام می‌تواند از طریق هنر تعریف و فرهنگ‌سازی شود.

به گفته حریزاوی در حمایت از هنرمند نیز نه تنها حمایت مادی مدنظر است، بلکه حمایت اعتباری، گفتمانی و جریانی نیز مورد تاکید بوده و لازم است جنس حمایت‌ها به‌روزرسانی شود.

وی اظهار کرد: در سوی دیگر ماجرا مردم قرار دارند که لازم است تمامی برنامه‌های فرهنگ‌ساز و تبلیغی پیرو نیاز‌های جامعه بوده و همانطور که مردم در نگه داشتن اسلام تلاش می‌کنند، حفظ و نگه‌داری مفاهیم اسلامی توسط مردم انجام شود.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مجموع آموزه‌ها باید به شکلی باشد تا مردم نسبت به رسالت و مسئولیت خود در حوزه فرهنگ و هنر آگاه بوده و غفلت نکنند.

انتهای پیام