صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۶۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

گروه فرهنگی- مسئول بخش نشر و کتاب قرارگاه حضرت زهرا(س) استان اردبیل گفت: نمایشگاه کتاب استان اردبیل از روز پنجشنبه مورخه ۲۳ آبان‌ماه لغایت ۴ آذرماه امسال با حضور بیش از ۶۰ ناشر از سراسر کشور در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسن‌زاده، مسئول بخش نشر و کتاب قرارگاه حضرت زهرا(س) استان اردبیل، ظهر امروز، 21 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب استان اردبیل از روز پنجشنبه مورخه ۲۳ آبان‌ماه لغایت ۴ آذرماه امسال با حضور بیش از ۶۰ ناشر از سراسر کشور در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۹ صبح ۲۳ آبان ماه، جنب دبیرستان مدرس اردبیل مابین میدان شریعتی و چهار راه امام(ره) خواهد بود.

مسئول بخش نشر و کتاب قرارگاه حضرت زهرا(س) استان اردبیل بیان کرد: شعار این نمایشگاه «اهدای کتاب در مقابل تحویل کاغذ باطله» است و در این خصوص با ناشران هماهنگ شده است.

حسن‌زاده گفت: با ۴۰ ناشر از استان اردبیل مکاتباتی صورت گرفته بود که تنها حضور ۱۰ ناشر استانی در این نمایشگاه قطعی شد و ۳۰ ناشر از استان قم، ۱۵ ناشر از استان تهران و همچنین دو مرکز پخش کتاب «توزیع و پاتوق کتاب» و «ناشران انقلاب اسلامی» نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مسئول بخش نشر و کتاب قرارگاه حضرت زهرا(س) استان اردبیل اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌‌های انجام شده شاهد استقبال خوب و مناسب از این نمایشگاه بوده و بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

انتهای پیام