صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۸۵۷۱۵۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

گروه فرهنگی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:‌ فعالیت‌های تبلیغی این شورا با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی در استان گسترش می‌یابد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، شب گذشته، 22 آبان‌ماه در آیین معارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان خلخال، اظهار کرد: فعالیت‌های تبلیغی این شورا با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان و ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی در استان گسترش می‌یابد.

وی افزود: برای دست‌یابی به این هدف، هم‌اکنون دفتر نمایندگی این شورا در شهرستان‌های استان ایجاد و برنامه‌های تبلیغی در ایام، مناسب‌ها، برگزاری راهپیمایی‌ها و حفظ دستاورد‌های نظام ارزشمند نظام اسلامی برگزار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه این شورا دستگاه اجرایی عریض و طویلی نبوده و امکانات محدودی برای تبلیغ در اختیار دارد، گفت: با توجه به وظیفه اصلی این شورا در هماهنگ کردن تبلیغات در ایام و مناسبت‌ها، گسترش و نحوه فعالیت‌های تبلیغی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز بسته به نوع و نحوه همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی وتبلیغی در مرکز و شهرستان‌های مختلف استان دارد.

نظرپور بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد جمعیت جوان و نسل امروزی جامعه با فرهنگ حاکم بر اوایل پیروزی انقلاب اسلامی آشنایی نداشته و یا آشنایی آن‌ها در حد پایینی است و تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاهش فاصله نسل‌ها با اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای آشنایی بیشتر نسل امروزی جامعه با نسل گذشته انقلاب در کنار حفظ دینداری مردم، پویایی شعار دینی و حفظ دستاورد‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: اجرای برنامه‌های تبلیغی در بین دانش‌آموزان و دانشجویان از اهداف مهم این شورا در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است که برای دستیابی به این هدف انتظار از مسئولان آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان همکاری لازم با این شورا است.

حجت‌الاسلام کریم اسدی، امام جمعه خلخال نیز در این آیین با بیان اینکه مردم این شهرستان شیفته برنامه‌های مذهبی هستند، افزود: همکاری و همیاری مردم منطقه برای شرکت و اجرای برنامه‌های تبلیغی در ایام و مناسبت‌ها بیش از حد تصور است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر این شهرستان عاری از هرگونه خطوط انحرافی دینی و مذهبی بوده و این امر نتیجه تلاش روحانیون منطقه بویژه آیت‌الله یکتایی امام جمعه فقید این شهر در ترویج شعائر دینی در این شهرستان است.

امام جمعه خلخال با بیان اینکه موج تبلیغات انحرافی دشمن امروزه متمرکز نسل جوان جامعه است، افزود: با توجه به این امر نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن نقشی پررنگ و تعیین‌کننده است.

در این مراسم با تقدیراز حجت‌الاسلام سید محسن محسنی، حجت‌الاسلام احمد شاد به عنوان رئیس جدید شورای تبلیغات اسلامی در شهرستان خلخال معرفی شد.

انتهای پیام